خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

دشمن نقشه‌ای جز هدف قرار دادن دانشگاه‌ها نداشت

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: دشمن نقشه‌ای جز هدف قرار دادن دانشگاه‌ها نداشت چراکه می‌خواست با تحصیل و پیشرفت مملکت مقابله کند و برای محقق شدن آن اغتشاشات را برای جوانان ما طراحی کردند.
کد خبر: ۹۴۶۸۱۹۱
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

دشمن نقشه‌ای جز هدف قرار دادن دانشگاه‌ها نداشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در نشست صمیمی با پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه ناحیه بهار با  تبریک پیشاپیش هفته بسیج اظهار کرد: تاریخ این را نشان داده، هر زمان که به نقطه اوج می‌رسیم باید منتظر  کارشکنی‌ها باشیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کرد: ایجاد این اغتشاشات و کارشکنی‌ها نقشه دشمن است تا ما فرصتی برای اصلاح امور نداشته  باشیم و ما را از افق‌هایمان دور کنند، اما مردم فهیم ایران همیشه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان بیان کرد: دشمن نقشه‌ای جز هدف قرار دادن دانشگاه‌ها نداشت چراکه می‌خواست با تحصیل و پیشرفت مملکت مقابله کند، دشمن می‌خواهد دانشگاه‌های مملکت ایران در عقب‌ماندگی تحصیلی به سر ببرد و برای محقق شدن هدف شومشان کارشکنی‌ها و اغتشاشات را برای جوانان ما طراحی کردند.

وی تصریح کرد: ما در مملکت مشکلات داریم ولی باید با همت از آن‌ها رد شویم، تاریخ نشان داده هر زمان که مشکلی پیش می‌آید، با عنایت خداوند متعال، مردم  مشکلات را حل می‌کنند.

سردار مجیدی افزود:  ایرانی‌ها همان مردم غیور و با غیرتی هستند که کشوری را که ۹۰ درصدش سقوط کرده بود به ثبات رساندند و  در شرایط سخت تحریم با افتخار موفق به ساخت و پرتاب موشک‌ها و ماهواره‌های پیشرفته شدند، به لطف خداوند توانسته‌ایم امروزه در بعد نظامی و صنایع هوافضا، بهترین عملکرد را داشته باشیم و موشکی را که هیج سپر موشکی توان مقابله با آن را ندارد تولید کنیم.

وی با تاکید بر وحدت مردم برای عبور از مشکلات کشور گفت: باید با ایجاد زمینه برای  وحدت بیشتر، کمک به دولت در رفع مشکلات و ارائه راهکار مناسب برای عبور از بحران‌ها دست به دست هم دهیم تا انقلاب اسلامی را از شرارت‌های تعداد معدودی فریب‌خورده حفظ کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار